Thursday 10 March 2011

Akhirnya....


Akhirnya.....
Aku buat juga blog....
Aku dapat idea untuk nama blog ni.....
Aku terima cadangan My LOVELY wife untuk buat blog....

Tapi....
Kenapa aku buat juga ???
Kenapa pulak la aku pilih nama 3 ABDUL sebagai tajuk blog aku???
Kenapa aku terima cadangan wife aku untuk buat blog???

Jadi....
Segala persoalan tu aku tinggalkan dulu......
Salam perkenalan dari aku untuk semua yang melawat,menjenguk dan membaca blog aku ni.....
Segala kisah yang aku coretkan dalam blog ni adalah untuk aku kongsikan dan menjadi kenagan aku sampai bila-bila.....

5 comments:

  1. hi Abdul Su..selamat datang ke dunia blog...semoga terus berkarya...

    ReplyDelete
  2. THANKS " antara aku dan dia "...terus follow my blog k...hehehe

    ReplyDelete
  3. tahniah...berjaya kahirnya mengisi ruang masa anda..hehehehe...cip bagus cip...utk lebih mudah para follower tinggalkan note ko kena removekan word verification yang ada skang nih...
    ok cip?

    ReplyDelete
  4. ok cip...aku dah remove word verification tu...tq

    ReplyDelete
  5. huwaaa.. semua abg abg ku di BSM ada blog. bestnya!!!

    ReplyDelete