Thursday 10 March 2011

Kenapa??Mengapa??....3 Abdul

Amboi....Terlebih rajin la pulak aku ni....hehehe
Baru je tadi buat post pertama kat blog...dah buat post kedua...
Dulu masa wife suruh buat blog...macam-macam aku bagi alasan, tak kreatif la nak karang ayat,tak ada idea la nak tulis apa, etc....
Tapi bila dah buat blog...automatik jadi rajin la pulak....ahakssss.....

Blog???emm....dah jadi macam trend orang sekarang untuk mempunyai blog sendiri....ada yg buat blog utk share resepi, ada yg jdkan blog ni seperti diari sendiri.....umpama diari maya la.....
So aku pulak kenapa buat blog???....Sebenarnya aku buat blog ni sbb aku nak abadikan kisah aku bersama rakan-rakan aku.
Yg mana kami bertiga telah di beri gelaran 3 ABDUL......sbb tu la aku pilih nama " Kisah 3 Abdul " sbg nama blog aku.....
Tapi siapa 3 Abdul tu ekk??...yg pasti salah seorangnya aku la kan.....siapa pulak yg lg 2 org tu???....
Jom kita kenal dulu dgn mereka :

Abdul Long - Suhaimi
Abdul Ngah - Fende ( http://nukilanaffiza.blogspot.com )
Abdul Su - Aku


**Filem 3 Abdul**

Mereka berdua ni rakan,kawan,sahabat aku.....kami amat rapat....kami mmg rapat,dah mcm adik-beradik....kami rapat di sebabkn :
  • Minat yg sama dalam BSMM
  • Sama-sama belajar di UiTM (tp lain-lain course)
  • Berkahwin dgn pasangan yg dr Johor&Selangor
Jadi hanya di sebabkan perkara tu je membuatkan kami rapat dari zaman belajar sampai la masing-masing dah kawin...Namun sbb utama adalah minat yg sama dan mendalam dalam BSMM....Bila berkahwin pulak dah mcm dirancang...tp sebenarnya secara kebetulan...kenapa aku ckp mcm tu....
  • Abdul Long (Johor) - pasangan (Selangor)
  • Abdul Ngah (Selangor) - pasangan (Johor)
  • Abdul Su (Johor) - pasangan (Selangor)

Di majlis perkahwinan Abdul Ngah
                    
 Tgk tu...secara kebetulan kami ni adalah pasangan suami isteri antara negeri Johor-Selangor...tu yg membuatkan ikatan persahabatan kami lebih kuat....bila balik kampung..kami konvoi bersama....hehehe....

So kira terjawab la segala persoalan di post pertama aku tadi...

Siapa pulak pasangan/isteri 3 Abdul ni???

3 comments:

  1. ahah...dah tercipta pun blog ni...patut la aku tgk ada nama ko follower aku..
    Ok let me be your forst follower ever..heheheh....

    ReplyDelete